24 Mars 2009 - mat

Nu är första gången sen i lördags som jag är hungrig!
Så ska snart ställa mig och göra stuvade makaroner och köttbullar till kvällsmat.
Middagen idag bestod av resterna från gårdagens kvällsmat. Fläskpannkaka. Gott!

Fredrik & Leo sitter i badet just nu!
Solen lyser och det snöar jätte mycket! Skit tråkigt..
Haha va inne på den här jävla flashback eller vad det heter. Sitter och skrattar för mig själv just nu =)

Mår inte riktigt lika illa längre =) Tyvärr börja Fredrik må illa istället.
Leo är också bra. Men blir ändå ingen sångstund imorgon. Som sagt ska man vara hemma 48 timmar från sista kräktillfället. Och jag tänker inte föra denna äckliga sjukdom vidare! 
Både jag och Leo är fortfarande förkylda dock. Leo har fått ventoline nu i två dagar! Han har ju förkylningsastma och trånga luftrör så han får svårt att andas när han blir förkyld. Men det kommer han växa ifrån säger läkarna. Tur det =)
Imorgon ska jag hitta lite ork och ringa runt en massa. Ska ringa och boka tid för en kurs man måste gå för att ta kökort. Handlar om att man inte får köra med alkohol och droger i kroppen och att det är farligt när man är trött. Sen ska jag ringa till barnomsorgen och byta dagis till Leo. Och sen ska jag ringa till djursjukhuset. 
En massa ringande. Men måste göras. 

Nu ska jag hämta min ny badade son =)

Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0