23 Mars 2009

Ja nu va det ett tag sedan jag skrev. Har inte hunnit med..

Helgen har gått jätte fort. Tänkte skriva lite kort om vad som hänt!

Fredag 20/3:
Anno och Frida kom och hämtade mig och Leo i Rottne vid lite över ett. Åkte in till stan och snackade lite skit =)
Handlade ett par solglasögon på hm. Sen vidare till McDonalds. Leo va jätte hungrig. Och vi också =) Sen till systemet. Anno skulle ju bara handla två flak öl. Och vi som är så starka! Kan ju räkna ut att det va lite jobbigt. Och sen då så hade ju jag handlat också! Sen till citygross. Där handlade jag lite hårfärg och lite annan skit =)
Sen körde vi till Rottne igen. Frida färgade håret på mig. Blev verkligen skit bra! Tack Frida! Sen åkte dom hem.
Jag tittade på klockan efter jag duschat och fick lite panik. Klockan va tio över sju! Och vid åtta skulle jag va hos Mette! Så det blev till att kasta på sig kläderna och sminka sig lite snabbt. Sen körde Fredrik in mig till Mette.
Satt hos henne och drack vin och pratade! Riktigt trevligt va det! Va ju riktigt länge sedan vi gjorde det! Vid tio typ gick vi till Crille. Och sen vidare till lagerlunden. Vid ett så stängde lagerlunden och mitt sällskap började bli hungriga. Så bort till pizzerian och dom åt. Vid två ungefär kom Fredrik och hämtade mig!
Ett STORT tack Mette för den trevliga kvällen. Även ett tack till Jocke, Sanna, Linus, Crille och Johan.

Lördag 21/3:
Jag fick sova till klockan tio =) Åkte till Mickis leksaker i Gemla. Köpte en lära gåvagn till Leo och så fick han välja ett djur. Det blev en häst =) Sen åkte vi till mamma. Pratade lite innan vi åkte ut till morfar och va där ute till klockan sex. Sen hem till mamma igen och Fredrik lagade sin goda köttgryta. Vi åkte hem vid lite över åtta. Gick och la oss direkt när vi kom hem =)

Söndag 22/3:
Jag steg upp vid kvart i sex med Leo. Gav honom mat. Vid kvart i sju gick vi in och la oss ige och sov till klockan halv tio=) Steg upp och åt lite frukost. Åkte sen och tittade på ett hus med ladugård och massa mark till i Ernatorp (stavning?) som Fredrik är sugen på att köpa. Skit fint va det i alla fall.
Sen hem till Mia & Crister. Va där hela dagen. Adam va också där =) Han är för söt.
Vid fem åkte vi in till stan och handlade hem lite mat. Sen hem och titta på först gossip girl sen wipeout och sen sanningens ögonblick.


Leo har även blivit sjuk! Igår åt han bara 300 ml välling på hela dagen. Och så kräktes han lite på kvällen. Och så är han jätte lös i magen. Bara han inte får magsjukan igen. Han har ju redan haft den två gånger det räcker. Så idag blir det till att ta det lugnt. Just nu sover han så gott.

Leo är jätte duktig när han gåt med sin lära gåvagn. Fast han försöker gå utan den =)

Nu ska jag äta lite frukost!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0