17 Mars 2009

Idag är det inget roligt väder ute. Blåser jätte mycket och det ser ut som om det skulle börja regna vilken sekund som helst =(
Hade jätte svårt att somna igår. Och det känns idag! Trött!
Leo kryper runt och är överallt söt unge =) Men ska snart lägga honom igen.
Jag måste sätta mig och äta frukost när Leo somnat. Jätte hungrig. Vi brukar ju äta frukost ihop men idag ändrar vi på det =)
Leo har inte kommit igång och börjat gå ännu. Han tar 1-2 steg ibland men inte mer. Men han är ju inte så gammal heller. Bara 9 mnånader så då kan man ju inte kräva för mycket. Hans framtänder vill inte heller komma ut. Och det märks för han är snorig och grinig =)

När Leo vaknat sen mellan 9-10 blir det frukost för honom. Sen ska vi gå en runda tänkte jag. Om det inte regnar för mycket. Sen ska vi hem så han får äta lite innan vi går till föräldrargruppen!
Ska bli så kul att få träffa dom andra igen.

På torsdag ska jag ut och gå med min nya vän Tessan =) Eller nya och nya. När vi satt och snackade kom vi fram till att vi har umgåts en hel del när vi va yngre. Jag va runt 15 =) Ska i alla fall bli kul att träffa henne lite. Måste fråga när det va becka skulle ha sitt klädparty. Fredrik lovade ju att betala =)
Snart ska jag ju till Linda och hennes Me&I party. Ska bli roligt =)
Se om man hittar något fint till Leo.

Nu ska jag hämta min son som kryper runt överallt och försöka lägga honom.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Tack så mkt , få se hur allt blir !

2009-03-17 @ 07:46:55
URL: http://inscrutable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0