16 Mars 2009

Leo vaknade vid 6 idag. Fredrik gick upp med honom då. Jag gick upp vid halv sju. Leo fick lite välling för han ville inte ha gröten. Han somnade igen vid halv nio och sov till tio. Då satte vi oss för att äta frukost. Leo ville inte ha sin gröt då heller. Men han fick inget annat. Vill inte ge han välling igen. Barn ska ju inte äta för mycket välling. Absolute inte en hel dag! Max 500 ml på en dag. Så det blir ju typ en flaska på morgonen och en på kvällen.
Vid elva satte jag Leo i vagnen och gick en runda. Kom hem vid tolv och då va Fredrik hemma och höll på att göra mat. Falukorv i ugnen och potatismos. Leo fick kyckling och ris med zuccini och paprika. Det åt han =)
Och nu sitter vi här. Ska lägga mig och vila med Leo en stund. Och titta på prison break =)
Ska även messa Tessan och se om hon vill ut och gå en runda senare!

Igår va vi i Ormersberga hela dagen. Va rätt skönt. Va ut och gick en runda. Sara och Adam kom senare på eftermiddagen. Sara börja få en liten bebismage. Så sött! Det är nog det ända jag saknar från graviditeten så va det magen i början. När man va i typ månad 5.

I lördags va vi ju hos mamma och dom.
Fy för melodifestivalen. Vilken bluff det är! Ska ju aldrig rösta på sådan skit i alla fall. Allt ät ju redan klart innan! Svt gjorde ju bort sig så in i helvete..

Blir ingen tatuering på onsdag =( Han sköt upp det till nästa vecka! Så den kommer men inte på onsdag.

Imorgon är det ju föräldrargrupp. Näst sista gången =(

Nu ska jag ta min trötta och griniga son och söva honom.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0