14 Mars 2009

Sitter hos mamma just nu.
Vi körde från Rottne vid halv elva tiden. Körde hem till morfar fikade lite med honom och gav honom ett förstorat fotografi på Leo. Det bleb han glad för =) Satt där till ett och sen hem till mamma. Fikade igen =) Och sen tog vi ungarna och gick till lekplatsen. Det tyckte dom va roligt! Sen hem och så har vi lekt en massa. Nyss åt vi lite god mat =) Och nu ska jag sätta mig och sy lite. Sen blir det melodifestivalen vid åtta.

Igår va jag hos Peter och Alexandra. Kom dit vid halv tolv ungefär och åkte vid halv fem. Va mycket trevligt. Träffade ju även Peter va ju ett tag sedan man såg honom! Men som sagt väldigt trevligt och många skratt =)

Nu ska jag sätta mig vid symaskinen =)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0