12 Mars 2009

Idag va jag nästan lite utvilad när jag vaknade =)
Leo sover så gott på täcket på golvet och det har han gjort i snart 1½ timme så han lär väl vakna snart och vilja ha yoggi och macka! Så jag har hunnit titta på 2 avsnitt av prison break=)
Idag är det superväder ute =) Så idag ska vi gå en lång runda! Funderar på att gå ut till Ormersberga. Är ju "bara" 1,2 mil eller något! Men det är ju ifnt väder så tror faktiskt jag ska göra det!
Annars kan man ju ta bussen ut till Åby så är det bara 4 km till Mia & Crister. Men så jobbigt att asa barnvagn och hund och hela köret på bussen. Så går nog i så fall.

Nu ska jag titta runt lite på internet innan Leo vaknar.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0