12 Mars 2009 - Kväll

Vi gick aldrig till Ormersberga. Orkade inte =) Men vi va ute och gick i ungefär 45 minuter i Rottne.
När vi kom hem runt kvart i sex så började jag rensa ut lite skåp. Och oj va skräp som bara va att kasta. Så nu blev det plats för våra pärmar och viktiga papper.
Va nere i tvättstugan för 20 minuter sedan och slängde i två maskiner med tvätt. Ska ner dit om 25 minuter och kasta in två maskiner till. Inte det roligaste men måste göras.
Leo ligger i min famn just nu. Fått pyjamas och välling. Och ska nu sova.
Imorgon ska vi en runda till banken och lämna in alla mynt och sätta in på Leos konto. Sen ska vi ta 11.10 bussen till braås och träffa Alexandra =) Ska bli roligt!
Imorgon kväll ska vi ha en myskväll med lite god mat. Funderar på bakpotatis.
På lördag blir det först att åka till Grimslöv till min morfar. Min mamma och dom är där och håller på. Så ska dit först och sen på kvällen blir det hem till mamma och titta på melodifestivalen med Kenny. Måns är ju med och det är Kennys idol.
På söndag blir det till att vara i Ormerberga.

Nu ska jag titta runt lite på internet innan jag stänger av datorn för idag och går ner i tvättstugan.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0