11 Mars 2009 - Kväll

Hemma själv =) Rätt skönt att va det ibland.
Pratade med min mamma innan. I 45 minuter =) Vi beställde lite saker från jotex ihop. Hon hade 150 kronor rabatt där. Så det blev två bäddset och en lampa till fönstret i köket.
Sen en tid tillbaka sitter jag även och pratar med min tröga kusin Ann-Sofie på msn!
Ska nog åka ut till Alexandra & Peter någon dag nsäta vecka. Rätt skönt att göra något och inte bara sitta hemma. Och Alexandra va ju inte svår att prata med så det va trevligt =)
Imorgon ska jag tvätta =( Inte roligt men tyvärr ett måste!
Måste nog även trycka något avsnitt av prison break. Har ju sett säsong 1 & 2 och 4 avsnitt av säsong 3. Börjar faktiskt bli rätt segt nu med tanke på att han (wentworth) sitter i ett fängelse och ska försöka rymma. Precis som i säsong 1. Men kanske blir bättre. Om inte annat så är ju han riktigt snygg =)

Undrar om mina små älsklingar kommer hem snart? Börjar bli trött och Leo skulle behöva få sin välling och lägga sig för natten! Men rätt skönt för dom att få vara utan mig också ju! Det behövs faktiskt ibland!

Nu ska jag göra mig klar för sängen och sen vänta på mina älsklingar.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0