Nyfikna =)

Oj vad alla är nyfikna =) Lite roligt. Men som sagt ni kanske få reda på det tidigare än om 2 veckor =) Blir kanske redan på måndag =)

Och till den anonyma kommentaren om att jag är dum i huvudet som är gravid igen och så snabbt! För det första vem har sagt att hemligheten är att jag är gravid? Nej just det! Och för det andra så är det väl mitt val om det så nu skulle vara så! Och vad vet du om att jag inte kan ta hand om min son?? Jag tycker jag tar hand om min son utmärkt! Finns ju små fjortisar som inte kan ta hand om sina ungar hacka på dom istället!

Åhh vad jag hatar anonyma idioter!!

Tessan om du håller koll på bloggen i helgen och början på nästa vecka så får du var på din fråga =)

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Tack så mycket. Ja det gör han verkligen :)



Usch vad jobbigt med folk som ger fega kommentarer anonymt!

2009-06-26 @ 16:59:25
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0