9 Juni 2009 - GLAD!!!

Fick för mig att jag skulle gå ut på skatteverkets sida och titta när pengarna ramlar in på kontot. Loggar in och då står det att dom utbetalades den 6/6. Gick in på swedbank och jadå visst hade jag fått pengar =) Fick 2526 kronor =) Aldrig fel.. Så nu ska det handlas kläder =)=)

Annars händer det inte mycket här hemma. Leo är nog på väg att få ännu mer tänder. Han har varit jätte grinig igår och idag. Men han blev tyst och snäll när vi gick till lekplatsen en stund. Nu ska jag blanda ihop smeten till havrekakorna. Ikväll skulle vi gotta oss i pizza =) Blev ju inget direkt mysande igår på vår 2 års dag. Vi sa vi skulle ta det nästa helg när allt firande med Leo är över.
Ikväll blir det nog paris hiltons serie vis klockan åtta finns inget bättre att titta på sen blir det hell´s kitchen vid nio.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0