7 Juni 2009

Har inte haft tid att sitta här har hänt så mycket roligt i helgen =)

I torsdags mös jag och Fredrik framför en film blev den nya fast and furious filmen. Helt okej men tycker det är synd att den va så dåligt gjord. Man ser verkligen att det inte är verkligt när dom kör. Det tycker jag dom skulle kunna göra bättre.

Fredags blev det är rejäl storstädning och sen tittade jag, Fredrik, Leo, Stenemo, Ronny, Arnesson, Simon, Mattias, Robban & Maja på vi hade i alla fall tur med vädret igen. Haha så jävla bra va den. Har inte sett ettan men det behövde man inte ha gjort för att fatta tvåan. Riktigt bra va den. Sen åkte Mattias, Robban. Maja & Stenemo. Och vi andra tittade på fast and furious igen. Kom i säng vid kvart i två.

Lördag fick sova till klockan halv nio. Jag skulle ha bakat men det va så fint väder så jag ville inte sitta inne. Så vid halv elva packade i en fikakorg och åkte upp på ett högt berg utanför Ormesberga där man såg hur lång som helst. Där satt vi och fikade och mös en stund. Sen åkte vi till Mia och Crister där va Sara och Adam också. Vi åt lite middag och sen gick vi en runda. Dom skulle ut till hjärteholm (tror jag det heter) utanför Alvesta och fika och gå på lantbruksmuseet. Så vi hängde på. Åkte till Jimmy i Lammhult vid fem i sex. Va där ute en liten stund. Han börjar få det riktigt fint i huset. Vid lite över sju åkte vi mot Simon i Kalsvik. Jag, Fredrik, Leo, Simon, Janni, Stenemo och Stefan grillade där och satt och snackade skit =) Sen blev det en runda in till stan. Snackade lite. Men åkte ganska så snabbt hem för det va så kallt ute.

Idag steg vi upp vid sju. Fredrik åkte vid kvart över åtta. Han skulle iväg en snabb runda och fixa med grävmaskinen. Just nu sitter jag och pratar emd mamma. Dom kommer hit en runda i eftermiddag. För våran bilen rullar ju kanppt så den ska in på lagning på tisdag.

Nu ska jag dammsuga sen när Leo vaknat ska jag gå bort och handla. Ska hitta något att bjuda på idag. Måste hitta någon middag!

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0