4 Juni 2009 - Trött!!

Usch va trött jag är!! Men kan inte sova ännu. För det första är Leo hur pigg som helst och han ska inte sova nu för då somnar han vid typ elva ikväll. Bättre han är vaken till halv åtta- åtta tiden och sover hela natten. Och för det andra ska jag tvätta vid sju. Fredrik är inte hemma han skulle höra från Jimmy vid klockan åtta typ. Så ha är väl hemma någon gång mellan åtta och nio.
Stackars Leo slog sig innan =( Nu när han väl kan gå tycker han att han ska springa! Men det gick inte bra.. Men det va inte så farligt ändå. Men kunde gått illa med tänderna. På tal om tänder så har Leo fått två till denna veckan =) Så nu har han 8. Såg att det va 2 till som va nästan igenom. Så kanske inte så konstigt att han varit lite gnällig.

Efter vi ätit mellanmål va vi ute och gick en runda. Sen va vi hemma och tog det lugnt. Vi låg i soffan under en filt och tittade på kalle anka och mös. Han ser för rolig ut just nu. Mia och Crister har en ganska låg soffa så Leo klättrar upp i den själv. Men våran är ju lite högre så han tar filtar och kuddar och vad han hittar att stå på. Men det går ändå inte. Oj vad arg han blir då =) Usch jag känner mig som en tjatig tant eller något.. Finns två meningar som används rätt flitigt här hemma och det är "Nej Leo inte så"  "Ajaj. Inte röra".. Och så tittar han på den som säger det och pillar lite till och skrattar. Nedrans unge =)

Kan inte fatta att han fyller 1 år om 9 dagar. Tiden har gått så fort! Om ca 2 månader börjar han på dagis. Shit jag måste börja söka jobb kom jag på nu =) Ska kolla lite på internetsajter.

Om 4 dagar har jag och Fredrik varit tillsammans i 2 hela år. Känns som om det bara va någon vecka sedan jag såg honom första gången och blev förälskad på en gång =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0