27 Juni 2009

Idag har vi varit i stan en runda. Handlade lite. Va tvungen att prova den nya vagnen =) Blev att vi köpte en ny vagn igår. En nordic barn jogger 902. Skit fin och mycket enklare att köra än den stora vagnen!
Efter vi varit i stan åkte vi till Fredrik syster Sara med familj för att fira henne. Hon fyller 30 idag. Leo har lekt med Adam och haft så roligt. Leo älskar Adam. Imorgon blir det inte tat åka till mamma och dom jag ska dit på torsdag istället och sova där för Fredrik ska på grillfest med jobbet och jag vill inte vara själv hemma.
Så imorgon blir det en dag på stranden =) Jag, Fredrik, Leo, Sara och Adam. Ska bli mysigt.

Måste göra min läsare lite besvikna också. Hemligheten jag och Fredrik bär på kommer avslöjas för dom närmsta vänner och familj den 14/7 och föe alla andra blir det den 20/7 eller något sådant. Vill att våran närmsta släkt ska få veta först. Men vet att alla kommer bli så glada =) För det är jag med =) Helt överlycklig är jag! Blir glad så fort jag tänker på det =)

Fredrik och Leo ligger och vilar en stund men ska gå och väcka dom nu sen ska vi packa lite saker och packa in oss i bilen och åka in till stan. Ikväll blir det en romantisk middag på hong kong =) Är så sugen på kina mat! Ska bli gott!

Ha en toppen kväll. Det ska jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0