25 Juni 2009

Igår åkte vi till mohede och lämnade Fredriks telefon och sen åkte vi till Ormesberga men där va vi bara en liten stund för sen ville Maja att vi skulle åka till en sjö och äta lite gott och njuta av solen. Så vi åkte hem och hämtade lite saker sen till affären för att handla lite att äta och sen vidare till stojby där vi mötte Robban, Maja och Anton. Kul att träffa Anton va ju ett bra tag sedan med tanke på att han numera bor och jobbar i Norge. Men nu är han hemma i 2 veckor =) Vi kom till stojby vid klockan kvart i sju typ och åkte hem vid kvart i nio. Va hur mysigt som helst och Leo älskade att sitta där och mysa. Vi försökte få honom till att doppa fötterna i vattnet men så fort man gick nära vattnet med honom skrek han rakt ut och när Fredrik satte ner honom så skrek han ännu värre =) Min lilla fega pojk =) Leo somnade direkt efter vällingen när vi kom hem.

Idag vaknade Leo vid klockan sju. Så lite längre fick man sova idag =) Men han är trött igen så ska snart gå in och lägga honom sen när han sovit en stund blir det frukost och sen ska vi gå till biblioteket. Måste låna en massa böcker jag kan ha med mig på semestern. Kom gärna med några förslag om ni vet några bra böcker. Vid klockan elva har vi tvättid då ska alla sängkläder och handdukar tvättas. Även lite kläder som hunnit bli smutsigt. Sen ska jag ligga ute på balkongen och pressa i solen idag igen =) Måste försöka få lite färg. Just nu är jag vit som ett spöke. Men det ska ändras på.

I eftermiddag kommer Fredrik lite senare han skulle åka till Åryd och kolla om dom fått hem hans kylare till bilen. Annars ska vi nog bara ta det lugnt ikväll.

Imorgon kanske vi ska åka och köpa en vagn. Inte säkert ännu.
Lördag blir det först stan måste försöka hitta en bikini och lite kläder. Vid klockan två ska vi vara hos Fredriks syster Sara med familj för att fira henne lite för hon fyller 30.
Söndag ska vi kanske in till stan igen men det är bara om jag inte hinner handla allt på lördagen. Sen ska vi till Vislanda till min familj. Eller det blir nog Grimslöv till morfar dom brukar vara där när det är fint väder.

Nu ska jag lägga min trötta son och se om han somnar eller om han vill vara vaken en stund till. Just nu är han jätte trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0