21 Juni 2009

Har absolut inte haft tid att sitta här..

I torsdags va jag i stan med Wictoria och Sebastian mycket prat och skratt. Får snart göras om.. Handlade lite kläder och sen va jag och Fredrik och tittade på vagn. Den billigaste kostade 2000 och det va en emmaljunga va den nu heter. Men jag vill inte ha den.. Så får se om jag hittar något annat. Tittade på en babytavel så kanske att det blir en sådan. Efter stan stack vi till Vislanda. Åt lite våfflor och pratade lite innan det blev till att åka hem och lägga sig.

I fredags va Leo jätte grinig. Hade svårt med sin astma igen. Han sov inget heller så han va lagom grinig när vi kom till Fredriks kompisar vid halv två. Vid åtta kom Fredriks mamma och hämtade Leo. Vi gick hem vid halv två typ. En riktigt trevlig kväll.

Igår va vi i Ormesberga en stund sen till Grimslöv för att hämta Kenny som sov hos oss. På kvällen blev det lite McDonalds och race för att göra Kenny glad. Vi åkte hem vid kvart i elva. Kenny va vaken hela vägen hem men somnade direkt när vi kom hem.

Idag så vaknade jag vid åtta. Och har lekt och tittat på film med Kenny och Leo. Kenny sitter just nu i badet och nu ska Leo också i. Sen ska vi åka in till stan och byta lite saker sen ska vi åka till Grimslöv och lämna Kenny.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0