10 Juni 2009

Leo somnade vid nio igår. Fredrik och jag la oss klockan elva. Somnade väl vid halv tolv typ. Ändå va jag jätte pigg när Leo vaknade vid kvart över sex idag. Steg upp direkt och gjorde gröt till honom. Annars brukar vi ligga kvar en stund. Men inte idag =) Nu har vi busat en stund och Leo börjar bli trött igen så han ska snart få sova sin förmiddagslur.
Idag står det att baka det sista. Ska baka en omgång bullar och lite fler havrekakor. Måste duscha också och vid sju ska vi tvätta. Så blir sängen sent idag också.. Men men..

Imorgon så blir det min kusins student. Hoppas det inte regnar i alla fall. Vet vad jag ska ha på mig om det regnar eller om det inte gör det =) Så det är redan klart. Fredrik kommer hem vid typ halv ett då ska han bara duscha och fixa sig då ska jag och Leo helst vara klara. Vid senast kvart över ett ska vi köra. Vill ju inte komma sist och inte se något.. Efter hon sprungit ut ska vi hem till dom och äta =)
När vi är klara med studenten så ska vi åka till maxi och handla allt till Leos kalas. Sen blir det hem och sängen sent som vanligt.

Fredag ska jag packa ner kläder och så till lördag. Ska höra med mamma om vi kanske kan sova där från fredag till lördag så slipper vi stirra på lördagen med att köra till Vislanda. På fredags kvällen blir det till att fixa ihop tårtorna det mellan bottnarna. Garnera den gör jag på lördag eftermiddag precis när gästerna börjar komma. Mamma och Sanna skulle hjälpa mig! Tack!

Lördag blir det kalas =)=) Lördags kvällen kommer väl bli att städa. Måst även hinna baka någon kaka..

På söndag ska vi till Tolg till Sara. Alla från föräldrargruppen ska träffas där och vi ska fira våra små 1 åringar! Ska bli roligt. Måste hinna in till stan någon dag också och handla paket!

Måste även hitta något till Leo men det får nog bli den spelande och sjungande hunden. Och en ny vagn =)

Haha Leo fick en för tidig julklapp igår av Mia och Crister.. Skrattade som en galning när hon sa at det va en för tidig julklapp. Kunde väl gett han det i födelsedagspresent. Me det va i alla fall ett fodrat regnställ. Super bra tills han ska börja dagis.

Fick alla papper från dagis igår så nu ska dom bara fyllas i och skickas in så dom kan räkna på hur mycket vi ska betala. Sen ska jag kontakta kotten om inskolningstid den 11/8. Han kommer bara vara 15 timmar i veckan tills jag hittar ett jobb. Sen får han vara där full tid. Kommer han tycka är roligt. Han blir ju arg varenda gång vi går förbi och barnen är ute och han inte får vara med och leka..

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0