1 Juni 2009 - mysigt

Sandra kom vid elva och Jenny kom strax efter henne. Vi åt kycklingsallad till middag. När vi ätit gick vi till affären och köpte jordgubbar. Satt på våran uteplats och åt det och barnen lekte =) Satt där ute till tre typ. Sandra åkte vid halv fyra och Jenny för 10 minuter sedan typ. Leo somnade vid två i vagnen och han sover fortfarande i vagnen på balkongen.
Om en stund kommer Fredrik. Vi ska ha hamburgare och pommes till middag idag. Han skulle även köpa med lite räkor till mig =) Blev sugen på det.
Åhh vad jag längtar till den 11/7 nu. Då ska vi ju iväg på semester. Ska bli så mysigt.

Nu ska jag ställa mig och baka lite!

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Haha jo absolut. Blir ju jobbigt om det är någon som är gravid hela tiden :P

2009-06-01 @ 19:53:38
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0