Funderingar!

Jag och Fredrik låg och pratade lite i sängen igår. Om hur falska människor har blivit! Vågar aldrig stå för vad dom säger och många (särskilt tjejer men även killar) snackar en jävla massa skit om någon men sen umgås dom som om dom vore bästa kompisar? Hmm jag fattar ingenting. Jag menar jag skulle aldrig umgås med någon som jag inte tyckte om!
Min fundering är ju då att (särskilt 3 tjej"kompisar") snackar en massa skit om några men ändå umgås dom med dom. 1 av dessa tjejer hatar en person mer än allt annat och snackar massa skit om personen när hon är med mig men ändå umgås dom som bästa väner?? Då kan man fråga sig hur mycket skit dena tjej snackar om mig! ??

Aja folk är bra lustiga! Tur man vet vilka som är ens riktiga vänner!
Och tacka vet jag killar! Oftast är dom fan så mycket ärligare än tjejer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0