8 Juli 2009

Idag har jag och Fredrik varit tillsammans i 25 månader =)

Jag duschade för en stund sedan. Fredrik och Leo är i stan och hämtar lite delar till bilen. Dom borde komma snart. Då ska vi ta och åka till Ormesberga. Fredrik ska byta delarna på bilen och sen kanske vi skulle ut till Simon.
Leo vaknade vid sju idag. Han har börjat vakna vid sju istället för halv sex. Och det är rätt skönt!

Igår åkte vi ut till Ormesberga Mia ville bjuda oss på middag. Lufsa blev det. Sen åkte vi till Horda och hämtade Sara sen körde vi till Älmhult för att besöka ikea. Jag köpte bara en rullgardin till Leos rum. Så när vi kommer hem från semestern så ska Leo få börja sova i sitt rum igen. Hoppas det går bra denna gången. Sara hittade en massa till den kommande bebisen. Bara ca 2 månader kvar till bebisen har bf =) Oj vad jag ska sniffa då =) 

Nähe nu ska jag klä på mig och göra mig färdig för att åka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0