31 Juli 2009

Igår mådde jag inte bra. Hade ont i hela kroppen och hade nog lite feber och världens huvudvärk. Men blev bättre på eftermiddagen. Ronny kom vid fem tiden så jag bjöd honom på mat. Mina egna köttbullar, potatis, min egna sås och grönsaker. Blev väldigt gott. Det tyckte även Ronny =) Till och med Fredrik kunde hålle med om att det va gott =) Vi tittade på ice age 3 hlt okej faktiskt. Och efter den tittade vi på frontiers tror jag den hette skräck film men den va riktigt bra. under tiden höll jag även på med tvätten. Va nere i tvättstugan ett par gånger och här uppe hängde jag och vek tvätt. Ronny åkte när klockan nästan va 22. Vi tittade på grannfejden. Och sen gick vi och la oss.
Leo har varit helt knäpp inatt också det är tredje natten i rad som han håller på. Vägrar sova och när han väl somnade vid halv tio så vaknade han igen vid tolv och gallskrek. Vid ett orkade vi inte hålla på att springa upp och in till honom hela tiden så han fick sova mellan oss. Men där sover han inte bra heller. Piper och grinar minst en gång i halvtimmen. Vet inte om han kanske är på väg att bli sjuk?
Leo vaknade i alla fall vid sex idag!!!! Gick upp bytte en blöja på honom och gav honom en flaska välling mellan mig och Fredrik i sängen tänkte att han kunde somna om när han va färdig. Men det va bara vad jag tänkte för det ville inte Leo alss det. Så vara bara till att stiga upp och se glad ut =)
Idag ska vi städa lite här hemma. Plocka undan allt, diska, torka av, dammsuga och skura golven. När vi är färdiga med det ska vi in till stan för att lete jeans på jc till Fredrik han fick ju presentkort där när han fyllde år. Sen ska vi ut till mamma och dom. Va där till ikväll någongång. Ikväll ska vi komma i säng ganska tidigt. Åker ju till Mantorp imorgon vid typ sju tiden. Så ska lämna Leo hos farmor och farfar där. Egentligen hade vi tänkt lämn honom redan ikväll men då blir det att han är där hela helgen för vi kommer hem ganska så sent imorgon. Då är det bättre han sover där imorgon. Vill ju inte lämna bort honom hela helgen min lilla plutt =)

Om 11 dagar börjar Leo på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0