26 Juli 2009 - Filmkväll

Fredrik och Leo va ute en bra stund i lekparken. jag gick in och bakade bröd. Så nu har vi två nybakta limpor =) Gott! Efter det blev det till att laga mat. Kyckling i ugnen, ris och sås. Väldigt gott. Nu ska jag ställa mig och vika tvätten och sedan ska jag baka. Sega rutor med röda vinbär i och en vinbärspaj. Ikväll blir det filmkväll här. Ska titta på Van Wilder. Va längesedan ajg såg dom filmerna.
Fredrik och Leo är ute igen. Leo älskar verkligen att vara ute. Vid sju kommer det lite folk så ska sätta fart nu. Vid sju har vi även tvättid så ska fixa med det ikväll också. Hur mycket tvätt som helst. Leo har ju varit ute ganska mycket denna veckan och smutsat ner en hel del kläder.

I veckan som kommer har vi i alla fall lite planer.
Måndag: Tingsryds marknad
Tisdag: Fira Sonja
Onsdag: Stan
Torsdag: Kanske umgås med Sara
Fredag: Ta det lugnt. Leo ska nog till farmor och farfar och sova där
Lördag: Om det är fint väder ska vi åka till Mantorp. Leo får vara hos farmor och farfar. Vi åker ganska tidigt på morgonen därför får han sova hos dom från fredagen.

Ja så ganska fullt upp blir det =) Men det är bara skoj när det händer något. Skulle ju kanske försöka umgås med min kusin någon dag också kanske? Eller vad säger du Anno??


Kommentarer
Postat av: Anno :)

Ja jag håller med fullständigt :) Tycker att vi träffas på söndag kära kusin :)

2009-08-05 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0