25 Juli 2009

Igår va jag och Leos hos morfar i Grimslöv. Mamma och dom va också där! När Fredrik okm grillade vi. Vid halv nio tiden körde vi. Då blev det till att köra till Nybro en vända. Va hemma vid halv ett inatt!

Min underbara pojkvän lät mig sova till elva =) Gud så skönt det va. Blev en dusch och sen åka till Ormesberga. Sara och Adam va där =) Åt lite middag och pratade lite. Leo åkte traktor och grävmaskin med Fredrik. Vid halv sex va vi hemma och då tog jag mig en halv timmes rask promenad. Nu jävlar ska dom sista kilona bort!! Nu ska jag snart börja göra mig klar för att åka. Ikväll blir det grillning hos Erik. Kommer en massa folk =) Ska bli trevligt. Givetvis ska Leo följa med. Bara lilla Ozzy som får vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0