23 Juli 2009

Nu är vi hemma igen! Skulle åkte hem imorgon egentligen men åkte hem redan ikväll! Vi har haft det bra!
I måndags gjorde vi inte så mycket. I tisdags va vi i Vislanda och firade Peter och Fredrik. På kvällen va vi en runda hos Sara. Leo slog sig så han blödde jätte mycket från munnen. Trodde det tagit tänderna men dom hade klarat sig som tur va! Han fick en liten fläksläpp. Det bästa är att man tröstar honom ganska så snabbt. Han sitter inte och skriker i en halv timme. Utan man tar upp och tröstar honom sen är det bra =)
Igår kom mamma, Cilla och Kenny. Satt och pratade en stund. Dom åkte etfer en stund. Kenny stannade kvar och sov över. Lämnade honom vid sjukhuset till mamma idag vid tjugo över åtta. Sedan har vi inte gjort så mycket. Kapat ved! Vid fem började vi packa ihop och åkte hem. Sen åt vi lite och nyss tittade vi på p.s i love you. Fredrik är ute i Ormesberga och är ute med Molle.

Leo sa en hel mening till idag =) "Pappa titta dä" Och så pekade han på traktorn. Han är så duktig min pojk =)

Om 19 dagar börjar han på dagis =( Hade jag kunnat hade jag varit hemma ett tag till med honom. Hade inte velat lämna honom på dagis ännu. Januari 2010 hade varit bra. Men vi känner att jag måste börja jobba så vi får ihop lite mer ekonomi. Visst Fredrik har sitt nödkonto med ganska mycket på. Men vi har redan nallat säkert 30000 där! Men det löser sig nog!

Nu ska jag plocka undan lite sen blir det nog sängen. Riktigt trött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0