2 Juli 2009

Idag steg vi upp vid halv sju! Åt lite frukost och läste tidningen. Sen busade vi lite och vid kvart i nio gick vi och la oss igen =) Steg upp vid tjugå över tio. Sprang runt som en dåre och letade efter min telefon som Leo gömt. Tänkte att jag går in på en sida på internet och skickar ett sms till Fredrik och ber honom ringa så kanske jag kan hitta den! Men nej då va man tvungen att ha telefonen för att kunna få någon kod. Men då hörde jag i alla fall att den låg i Leos rum. Och efter lite letande hittade jag den i pappersinsamlingen! Bus unge =)
Nu sitter jag här har pratat lite med Wictoria =)  Ska ses i veckan =) Ska bli roligt. Om 9 dagar åker vi =) Gud va jag längtar!

Idag ska vi till Vislanda =) Så ska börja packa lite saker nu så att vi är klara när mamma kommer! Ska även hinna dammsuga av och plocka undan lite här så man inte kommer hem till ett skitigt hem imorgon kväll!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0