10 Juli 2009

Igår putsade jag alla fönster och så städade vi. Idag städade vi resten av det som va kvar så nu är det rent och fint. Imorgon åker vi och man vill ju komma hem till en städad lägenhet.

Igår vid tolv tiden åkte vi in till Yvonne och firade Pontus. Åkte vid typ fyra tiden. Åkte runt till lite olika affärer för Fredrik skulle ha en speciell skruv till bilen. I den tredje affären hade dom en. Sen avslutade vi på babyproffsen. Va tvungen att ha myggnät till vagnen. Sen hem hämta lite saker och åka till Ormesberga Fredrik fixade det sista med bilen och jag städade den. Vid åtta åkte vi till Norraby för att tvätta den och dammsuga ur den. Va hemma vid lite i nio. Tittade på csi och busade lite med Leo. Vid halv tio gick Leo och la sig.

Idag steg vi upp vid sju. Jag började diska och fixa lite. Nu har vi precis kommit innanför dörrarna typ. Vi har varit och handlat. Mamma och dom kommer och äter middag med oss idag. Ska göra potatis, kokt lax, sås och grönsaker. Så gott.

Vid tre ska jag tvätta. Måste ju tvätta allt så jag kan börja packa ikväll. Blir nog inte att jag skriver något mer innan vi åker. Så nästa gång jag skriver blir typ lördag eller söndag nästa helg!

Ha det super bra alla min läsare! Det ska jag ha! Ska njuta av semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0