1 Juli 2009 - besviken

Ja riktigt besviken är jag. Hade laddat för fullt med att tända ljus och dona och sitta och mysa ikväll med tanke på att dom snackade om världens oväder. Till och med klass 1 stod det på smhi. Tror ni det blir något oväder i Rottne? Nej regnade lite innan och va man riktigt tyst kunde man höra lite svagt muller... Fan med. Är ju så mysigt att krypa upp i soffan med en bok och mysa när det åskar ute! Aja det kommer väl fler dagar.

Vi år lite lasange innan och jag har beställt kläder från ellos. Efter det så åkte vi en runda. Tittade efter lite fler vägar som jag kan gå på dagarna och hittade några riktigt bra! Efter det så åkte vi hem och lekte på balkongen en liten stund. Pratade även med mamma som ska hämta mig här imorgon. Och vi ska nog åka och bada imorgon kväll =) Skönt!
Fredrik är och söver Leo nu för natten. Men det har varit tyst där inne länge så kanske sover dom båda =)

Nu ska jag sätta mig på balkongen med en cigg och sen blir det norska barnmorskorna vid 20:30.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0