Svar till hanna

Hanna skrev: Hej. Jag har följt din blogg från det att du startade den. Det finns en liten sak som jag inte forstått :) Hur många syskon har du? Jag fattar det som om din mamma och pappa inte bor ihop med tanke på att du skriver mamma och Peter. Men du nämner inte din pappa. Har du ingen kontakt med honom eller? Sköt om er. Kramar Hanna


Svar: Va kul att du följer min blogg. Inte för att jag vet vad som är så intressant :) Jag har ett hel syskon och 4 halvsyskon. 2 på pappas sida och 2 på mammas sida. Sanna är äldst hon är snart 17. Och sen kommer Marcus(pappas) 9 i år sen är det Emelie(pappas) Tror hon blir 5 eller 6 i år sen kommer Kenny(mammas) han blir 5 och sist kommer lilla Cilla som fyller 3 i år.
 Nej min mamma och pappa bor inte ihop. Vet inte redigt hur gammal jag va när dom särade på sig. 7 eller 8 kanske. Så det är ett bra tag sedan.
Jag skulle gärna vilja ha kontakt med min pappa. Men han vill inte ha någon med oss. Tyvärr, men sant. Orkar inte dra upp hela historien om vad som hänt men när dom fick marcus så sket han i mig och sanna. Och när Leo döptes kunde han inte ens skicka ett sms om att han inte kunde komma. Så han är lite konstig. Men vem vet en vacker dag kanske han står där och ber om ursäkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0