9 Januari 2009

Godmorgon! Idag va det uppstigning vid klockan 06:00. idag har han sovit hela natten utan att vakna en gång. Det va längesen han sov hela natten. Han brukar alltid skrika en till två gånger för att han vill ha nappen. Men inte inatt. Han va nog trött. Han sov ju inte så mycket igår.

Igår kväll tittade vi klart på "lögn i helvete" riktig rolig va den. Sen tittade vi på "100 feet" Den va också bra fast lite overklig då men helt okej. Jag hoppade ett par gånger i alla fall och Fredrik bara skrattade åt mig. Va ju sådär roligt att behöva gå ner i källaren till tvättstugan efter man sett den. Men det gick :)

Idag ska jag vika tvätt, stryka gardiner, plocka ner alla julgardiner, sätta upp nya, ta ner alla julsaker och kasta ut julgranen. Det är vad jag tänkt mig men sen vet man ju inte om lillfisen vill vara så snäll och låta sin mamma göra det.

Skit väder. Snöade jätte mycket igår på förmiddagen sen på kvällen regnade det. Är inte alls mycket snö kvar. Bara för att vi tänkt att mamma och dom kunde kommit hit så kunde vi åkt till pulkabacken här och grillat lite korv. Där är nämlingen inget folk. man måste ha lov för att få vara på den. Men Fredrik känner henne som äger marken där och det va inga problem för oss att va där. Men nu ser det som sagt ut att inte bli något av det..

Dags att äta frukost. Skriver säkert senare!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0