7 Januari 2009

God morgon gott folk! Leo vaknade för en timme sen och ville ha välling. Så gav han välling och en torr blöja och nu sitter han på golvet och skrattar åt en leksak :) Så söt är han. Han har lärt sig något nytt också! Igår när Fredrik skulle gå in och ge honom nappen i sängen så satt Leo upp! Man kan lägga honom men han sätter sig upp igen :) Skit jobbigt. För han vill ju inte ligga. Men han får väl sitta där och prata han somnar väl. Han försöker även resa sig mot spjälorna i sängen. Min stora pojke. Om 6 dagar blir han 7 månader. Fy vad tiden går snabbt. Om 7 månader ska han börja dagis och jag ska börja jobba. Ska faktiskt bli skönt att få börja jobba. Inte så jätte roligt att gå hemma.

Idag vet jag inte redigt vad vi ska hitta på. Ska i alla fall ringa till Hanna sen och anmäla mig till step up. Ska bli skönt att få börja röra på sig.

Här är riktigt mycket snö idag. Har snöat jätte mycket inatt. Fredrik är på jobbet och det känns lite konstigt. Började ju bli van att han va hemma. Fast snart är det ju helg och då är han hemma lite igen. Hoppas snön ligger till helgen. Vi tänkte umgås med mamma och dom. Kanske skulle kunna gå till pulkabacken.

Nähe nu får jag ta min son. Tror han börjar bli trött.

Skriver mer sen. Och ska även lägga ut lite bilder : http://ttiina.bilddagboken.se/p/main.html?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0