5 Januari 2009

Igår va vi i omersberga och åt. Trevligt och gott ! Vid kvart över sex kom Sanna<3 Vi tittade på film och dippade morötter, gurka och paprika och åt godis :)

Jag vaknade för en timme sen typ. Och Leo för två timmar sen. Fast han är trött nu så ska försöka få honom till att somna.

Vid middag ska vi åka till vislanda. Måste åka förbi stadium så jag kan köpa mig ett par termobyxor så vi kan gå till pulkabacken med kenny och cilla när vi kommer till vislanda.

Skriver kanske mer ikväll.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du hitta på idag?

Hoppas du får en fin dag iaf!

2009-01-05 @ 09:30:33
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Mia

okej, det ska jag komma ihåg =)

2009-01-05 @ 12:14:11
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: tessan

Tina! Ica maxi säljer termobyxor as billigt.

Jag köpte ett par för under 100 spänn.

Hoppas att allt är bra. Kram

2009-01-05 @ 14:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0