3 Januari 2009

Blev inget vinterfiske idag. Fick inte tag på någon mört.. Men vi stack in till stan istället. Åkte till media markt och skulle byta våran matberedare som inte fungerade som den skulle. Vi fick en ny kniv så nu ska den funger få väl testa den sen. Ska i alla fall aldrig mer handla där. Dom visste inte ens hur man satte dit skålen till matberedaren. Så vi fick hjälpa dom. Sen åkte vi till maxi.Handla en massa fotoalbum. Fick en massa foton igår. Så idag sorterar jag och sätter in det i fotoalbum. Duktig jag är :)

Imorgon ska vi först till Mia & Crister och äta sen kommer min älskade syster :) Hon ska sova här tills på måndag. Och på måndag kör vi hem henne och hälsar på mamma och dom :)

Nu ska vi snart äta dajmcheescake. Receptet fick jag av mia men den kan nog vara god. Med lite kaffe till :) Sen vid halv nio blir det att åka in till stan en runda och prata med allt folk.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mia

blev dajmcheesecaken god? =)

2009-01-04 @ 12:29:14
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0