29 Januari 2009 - Väntar

Jag väntar fortfarande på mamma och dom. Dom är sega som vanligt..

Leo skulle ha middag för typ 45 minuter sedan men han ville inte äta. Så han fick en macka och lite Yoggi yangster päron/banan. Jag vet att man inte ska ge sådant till barn under 12 månader. Nu behöver ni inte kommentera det. Men han fick ju inte en hel tallrik. Bara någon sked..

Fy vad jag har tråkigt. Kankse skulle städa lite.. Nää det orkar jag inte.. Men ska i alla fall gå och plocka in den diskade disken och diska det lilla som är. Sen ska jag vika den tvättade tvätten och plocka ihop all smutsig tvätt. Ska ju tvätta ikväll vid klockan sju..

Nu fick jag ett sms av Sanna att dom skulle bara åka till hästen sen kommer dom =) Äntligen!!!

Innan jag gör något annat nu så måste jag försöka söva min trötta son.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0