29 Januari 2009 - Eftermiddag

Ja nu har Leo precis vaknat han har sovit middag. Och idag sov han i hela 1½ timme =) Det behövde han. Ska snart ringa och kolla när mamma, Sanna, Kenny & Cilla kommer. Tänkte baka en kladdkaka tills dom kommer. Men måste gå bort och handla grädde och ägg. Och så får jag inte glömma ett frimärke så jag kan posta brevet till Cecilia.

Sanna ska sova här idag och till Lördag =) På Lördag ska Fredrik ha Leo så ska jag och Sanna åka in till stan och handla =) På Söndag blir det IKEA Kalmar =) Så den här helgen är redan planerad =)

Funderar på vad vi ska äta ikväll. Funderar på att göra en köttgryta och ha ris till. Det kan ju vara gott.

Nu ska jag ge Leo en torr blöja sen ska jag ta på honom overallen och sätta honom i vagnen. Så ska jag ta honom och hunden och gå en liten runda.

Det snöar här =( Vill inte ha en massa snö nu..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0