28 Januari 2009

Idag sov Leo till klockan halv åtta =) Gud va skönt att få sova lite =)

Just nu ligger han här jämte mig på soffan och är trött. Så jag ska snart gå in och lägga honom i sängen. Idag ska inte jag gå och lägga mig. Tror det är därför jag har så svårt att somna på kvällen. Så idag ska jag vara vaken.

Idag har jag lite att göra. Det ska plockas undan, diskas, dammsugas, vattna blommor, gå igenom Leos kläder(både i byrån och det vi fick av mamma), handla, gå ut en runda, laga mat och frysa köttet vi köpte igår. Får se hur mycket jag orkar. Har ont i ryggen idag igen. Måste ringa till rottne gym idag med.

Nu ska jag ta min lilla sötnos och lägga honom. Ska även lägga ut lite bilder på min bilddagbok(finns under länkar).

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0