27 Januari 2009

Nu har jag precis betalat mina räkningar på 4500. Och till min förvåning så har jag 4000 kvar :) Snacka om att bli glad. Ändå har jag fixat med föräldrarpenningen. Tar ju bara ut måndag-fredag hela dagar nu. Onödigt att ta ut lördagar.

Idag blir det stan. Hoppas jag får tag på Wictoria. Annars går jag själv. Måste verkligen in till stan. Måste försöka hitta något till mig själv.

På söndag pratade vi om att vi skulle åka till kalmar. Åka til ikea :) Ikea Jönköping va ju inte bra så då testar vi nästa. Kan va roligt att göra en dagsutflyckt :) Ska kpa lite små grejor. Och så ska vi se om vi kan hitta en fin soffgrupp. Våran soffa börjar bli väldigt sliten nu. Vill ju helst ha skinn, när man har både hund och barn så är det mycket smidigare att bara kunna torka av den.

Det är vitt ute idag :( Vill inte ha mer snö nu. Nu får allt våren ta och komma.

Nu ska jag och Leo gå och lägga oss en stund till :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0