26 Januari 2009 - Och nu då?

Nu har vårat besök åkt hem. Trevligt med någon att prata med. Sitta helt själv och glo är ju inte så roligt.

Men nu är frågan vad vi ska göra nu. Är så tråkigt väder ute så man vill ju inte gå ut. Vill åka in till stan och handla. men nej. Pengarna kommer imorgon ingen mening att åka in till stan när man inte kan handla något.

Leo sitter på golvet och leker. Jag tänkte jag skulle börja packa upp mina lådor med saker. Kommer inte ihåg vad det är i dom. Sen ska jag skriva en att handla lista :) Behöver ju inte handla en massa kläder nu i alla fall. Tog ju hem 2 kassar med 80 kläder och 2 kassar med 86 kläder från mamma igår. Dom ska jag lägga in i hans byrå och garderob. Ska köpa en innehjälm bara. För nu har Leo börjat ställa sig ju.

Leo gjorde en ny grej innan. Han ställde sig vid soffbordet och så släppte han. Där stod han helt själv jätte länge. Mammas stora pojke får inte börja gå redan. Han är ju bara 7½ månad.. Vill ha honom som bebis ett tag till. Fast han har ju aldrig varit en riktig bebis. Har alltid varit tidig med allt. Och stor :)

Ska även titta på legally blonde 1 & 2 sen. Har inte sett dom på länge.

Pratade med Wictoria på msn innan. Vi ska väl åka in till stan imorgon eller på onsdag. Imorgon ska Ozzy till djursjukhuset men jag behövde inte följa med sa Fredrik. Han kunde hämta mig och Leo efter han varit där om vi ville gå på stan istället.

Vad säger du Wictoria? Vi kan väl höras ikväll.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0