26 Januari 2009 - Godnatt!

Ja nu har jag tittat på "the secret life of the american teenager". Synd bara att det är en hel vecka tills nästa avsnitt. Vill se mer nu. Fredrik va i affären innan och köpte honungmelon. Det va gott :) Det tyckte Leo också va jätte gott. Leo somnade för en halvtimme sedan kanske. Hoppas han sover länge imorgon. Eller ja inte för länge. Ska ju in till stan imorgon. Fast vet inte riktigt när Wictoria skulle in men det märker vi :)

Fredrik va nere och hämtade tvättn åt mig. Så slapp jag det! Har så satans ont i ryggen igen. Jävla ryggskott som aldrig vill försvinna redigt. Måste nog verkligen börja träna ryggen lite.

Godnatt kära läsare nu är jag så trött så jag ser inte vad jag skriver.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0