25 Januari 2009

Ja nu va det ett tag sedan jag skrev. Har inte haft tid helt enkelt.

Igår va vi i Ormersberga. Jag städade bilen och Fredrik och Ronny lagade bilen :) Leo va inne hos farmor och farfar. Han sov så gott! Det gör han aldrig hemma :) Sen va vi hemma hela kvällen.

Idag har vi varit hos mamma och hela stora familjen. Letade efter innehjälmen men hittade inte den så jag får köpa en nu i veckan. Fick med mig 4 kassar med kläder :) Sen åkte vi till morfar där vi letade reda på alla mina saker. Nästan alla i alla fall. Hittade lite tavlor och sådant.

Imorgon blir det till att rensa upp alla saker(fick inte skriva grejer för Fredrik). Ska även gå en runda.

Har inte så mycket att skriva idag. Orkar inte.

Leo sover för natten nu. Och nu ska även vi gå och lägga oss.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0