22 Januari 2009

Idag fick jag sova till klockan sju :) Leo har inte sovit i sin säng inatt. Han ville inte det så han fick sova mellan mig och Fredrik. Rätt jobbigt att ha honom där faktiskt. Inget elakt menat men han ligger ju inte direkt stilla. Så man får några sparkar i ryggen och så sliter han mig i håret. men men han är ju mitt allt så det gör inget :)

Jag sitter och skriver av recepten från mias kokböcker till datron. Jobbigt, men måste göras. Sitter och lyssnar på Rixfm. Skrattar alltid för mig själv när jag lyssnar på dom. För en stund sen pratade dom om Blondinbella, Gynning & Katrin. Och jag håller med det Titti sa att Blondinbella har ju sagt en hel del korkade saker. Jag menar hur kan Blondinbella stå och säga att man inte ska banta? Själv är hon smal som en pinne och det va hon inte för ett år sedan. Och läser man hennes blogg så efter jul sitter hon och skriver att hon inte ska äta något för att hon måste komma i klänningen till nyår! Är inte det att banta? Hon är nog den största fjollan som finns. Därför kan jag inte titta på let´s dance detta år, för hon är med. Usch för henne. Blir bara arg när jag tänker på henne. Liten patetisk snorunge.


Inatt har det kommit lite snö.. Synd bara att Ozzy inte får vara ute ännu. Hans rävskabb kan fortfarande smitta. Men nästa vecka när han fått sin andra spruta få han komma ut :)

På söndag pratade vi om att åka till ikea. Måste ha skåplås och klämskydd och lite annat. Tänkt ejag skulle beställa det från ikea. men nej då va det bara vissa varor som gick att beställa över internet. så det blir att åka ner till älmhult. Sen åka till mamma efter. För denna helgen ska fan Fredrik va hemma.

Nu ska jag ta min son han är trött. Så vi ska krypa ner i sängen en stund.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0