22 Januari 2009 - Eftermiddag

Usch och fy. Fick massa känslor när jag började tänka på pappa.. Han skulle bara veta hur jävla illa han har gjort oss. Förbannade jävla skitstövel.. Gaaahhhh blir så jävla förbannad när jag tänker på honom. Men nu skiter vi i honom.

Jag har hunnit med en del under dagen. Vi va ute och gick i en timme innan. Sen har jag diskat och bakat. Bakade först sockerkaka sen blev det chokladmuffins och chokladbollar. Sen satt jag och läste i receptboken och fick syn på cornflakeskakor. Så det blev jag otroligt sugen på. Och för en gångs skull när jag blir sugen på det har jag alla ingredienser hemma till det. så va bara tvungen att röra ihop några. Så nu är hela frysen och kylen fyllt med kakor. Kan va bra om det kommer folk och hälsar på. Vilket det gör väldigt ofta här :)
Jag har även busat med min lillfis. Efter en stund blev han jätte trött. Men med tanke på att jag bakade kunde jag ju inte ta honom så jag la honom i sängen. Och till min förvåning somnade han. Han sa inte ett ljud. Han brukar alltid skrika så fort man lägger honom i sängen. Men inte nu så han va trött.

Ska snart börja laga lite mat. Fläskkotletter, potatis, sås och massa grönsaker :) Från och med nästa vecka ska jag börja följa smal mats recept som jag har. Massa skit som jag inte äter. Men vill man bli smal till sommaren får man väl stå ut. Imorogn ska jag även ringa till gymmet och anmäla mig där. Nu är det hårdträning fram till sommaren.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har inget att berätta just nu :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns här gumman< 3

2009-01-22 @ 16:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0