20 Januari 2009

Idag vaknade Leo 05:45. Jag gick upp och gjorde en flaska välling till honom. Sen ville inte han sova mer så Fredrik steg upp med honom så jag fick sova en stund till. Vid fem i sju kom fredrik in med honom i sängen. Han somnade nästan direkt :) Så sov vi till åtta. Skönt! Just nu sitter han på golvet och har öppnat lådorna till tv-bänken och plockat ut allt som ligger i lådorna. Så nu måste jag komma på ett sätt så han inte kommer in i lådorna... hmm. Får fundera på det över dagen.

Snart kommer Fredrik hem för att äta frukost. Och då ska även jag och Leo äta frukost. Sen ska jag in i duschen. Vid klockan ett ska vi vara borta vid bvc. Då är det föräldrargrupp som gäller :) Ska bli kul att få träffas igen. Ska även höra om vi ska träffas och fika någon dag som vi gjorde en vecka innan jul.

Får se om vi kan gå någon lång runda idag. Ser inte ut som det. Det snöar jätte mycket här.

Oj nu välte Leo tvättstället :) Tur att han inte fick det på sig.. Nedrans busunge.

När Fredrik slutat jobba i eftermiddag ska vi åka in till citygross och handla. Leo har precis mat så det räcker tills idag. Fick en påse provsmak av semper igår på fruktgröt med päron och banan från 8 månader. Den ska jag köpa idag den tyckte Leo va jättegod. Sen ska jag köpa en massa annat. Måste även upp till maxi. Försöker få tag på rutiga kokboken. Det är ju ica förlaget som gjort den som dom borde ha den tycker jag. Fick låna den av Mia men det stod så mycket bra i den så jag skulle vilja ha den. Får se om jag hittar den.

Åhh nu sitter Leo och drar i sladdarna. Skit jobbigt just nu för nu måste man verkligen tänka på att gömma allt. Och inte ha några småsaker framme som han kan sätta i halsen.

Åhh jag retar mig så på den lilla snorungen. Tror hon är nåt. Sköt ditt egna liv istället för att lägga dig i alla andras. Börja med att ta hand om din egna unge. Det är du ju inte så duktig på... men du är duktig och hacka på en annan om man råkar göra ett "fel"(saker du tycker är fel).. Får fan huvudvärk när jag tänker på dig. Och stackars barn säger jag bara.. Tur att min son inte har det så..

Nähe nu är Leo i köket. Får gå och titta vad han hittar å för bus.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: tessan

Det finns jätte bra barnspärrar som man kan sätta i alla skåp. Finns på ikea.

2009-01-20 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0