19 Januari 2009

Inatt hade jag skit svårt för att somna. Tittade på klockan sista gången vid 02:28 och sen låg jag nog vaken i en halv timme till. Fick stiga upp vid halv sju för då skulle Fredrik till jobbet och jag va tvungen att stiga upp och ta Leo. Vi gick och la oss igen vid halv åtta och sov till nio. Fast jag är trött fortfarande. 

Idag ska vi inte göra så mycket. Ska gå en runda. Sen ska jag börja skriva av lite recept ur kokboken jag fick låna av Mia. Tänkte jag skulle baka lite bröd någon dag. Idag behöver jag inte ställa mig och laga någon mat. Det blev så mycket mat över från igår när fredrik gjorde en stek på vildsvin. Potatis och sås blev det också över. 

Imorogn ska jag till föräldrargruppen :) Ska bli roligt att träffa dom andra igen. Ska även bestämma lite med Linnéa när vi ska ut och gå. Imorgon kväll ska vi även in till stan och handla upp mat och sådant till Leo så det räcker hela månaden. Det brukar vi göra. Jätte smidigt att handla allt så det räcker. Slipper man småhandla hela tiden. 

Så min planer för denna veckan är imorgon gå till föräldrargruppen och handla inne i stan, onsdag eller torsdag ska jag baka bröd och fredag ska vi till bvc. Han lär ju har växt en hel del. Han lär väl ligga på 11 kg nu och runt 77-78 cm. Han kan ju i alla fall inte ha 74 kläder. Han måste ha 80, fast vissa av 80 kläderna är också för små. Så jag har börjat handla lite i 86.  Han växer så det knakar. 

Nu ska jag ta och söva min suris.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0