19 Januari 2009 - Kväll

Fredrik va med Ozzy på djursjukhuset idag. Han har rävskabb så han fick en spruta. Han ska få två sprutor till en om en vecka och en om två veckor.

Jag har precis hängt lite tvätt. Ska snart ner i tvättstugan igen. Jimmy va här en runda innan. Och Fredrik är inte hemma som vanligt. Börjar bli rätt tröttsamt att man ska sköta allt. Känns nästan som om man bor själv ibland :( Just nu ångrar jag att jag flyttade till Rottne. I Vislanda känner man ju ändå lite folk man kan gå och hälsa på. Här känner jag typ 2. Men ändå skönt att jag har sluppit förbannade skithålan Vislanda. Bor bara massa skit och pack där. Och bara en massa skitsnack.

Just nu tittar jag på Leo som krypit upp i babysittern jag fällt ihop för den ska ner i källaren. Andra saker som vi ska/har plockat ner i källaren är Leos gåstol(den behöver han inte ha nu när han kan krypa), babysittern. badbaljan, små kläder, babygym och lite annat smått som han inte använder längre.

Jag satt och tittade på vagnar innan. Ska ju köpa en ny när Leo blir runt 1. En som inte tar så stor plats i bilen. Men det finns så många att välja på vet inte vilken man ska ha. Lägger in bilder på det jag funderar på senare eller imorgon.

Nu ska jag ner till tvättstugan och sen ska jag försöka söva Leo och vid 20:50 är det ju "The secret life of the american teenager" skit bra serie på tv400.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0