14 Januari 2009

Idag har jag inte orkat skriva. Leo har varit på ett underbart humör hela morgonen så jag har busat med honom. Idag vaknade han vid 06:30. Men vid 08:00 gick vi och la oss en stund och steg upp vid 09:30. Sen åt Leo gröt och jag åt mackor. Så tråkigt väder idag igen. Men idag ska vi ut och gå en lång promenad.

Leo sover middag just nu och jag sitter och pratar med Wictoria på msn. Tänk om jag hade haft mitt körkort. Då kunde jag kört till Wictoria i Vislanda och suttit där. Sååååå tråkigt att sitta hemma och glo. Men men så är det när man är seg med sitt körkort..

Nähe nu ska jag ringa till 3 och säga upp mitt abonnemang där. Vill inte ha med dom att göra mer.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0