14 Januari 2009- Mat, plock och hunden

Jaha på måndag ska Ozzy till djursjukhuset. Han tappar en massa päls och har gått ner i vikt och så kliar han sig hela tiden. Så troligtvis har han fått rävskabb. Skit med. Blir det inte mycket pengar över denna månaden heller :(

Nu i eftermiddag har vi gjort lite ärende nere i "centrum" (Rottne) , busat på golvet, plockat undan, varit ute med hunden och lagat mat. Spagetti och köttfärssås blev de idag. Gott. Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem. Vi ska gå en runda sen ska jag spola upp ett bad och lägga mig i. Så skönt ska det bli.

Måste ringa till mamma sen eller imorgon. Fråga om jag får sova där imorgon. eller om jag tar bussen dit på fredag. Har inte bestämt mig ännu. Ska i alla fall till Wictoria, Pontus & Sebastian på fredag. Hon skulle säga till Sabina att komma så kanske att hon & Elvira kommer. Har ju inte sett Elvira på ett bra tag så hon lär ju ha växt en del.

Nu vill inte Leo att jag ska sitta här mer, han vill nog busa så det ska vi göra nu.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Sanna

tycker du kan komma idag <3



älskar dig!

2009-01-15 @ 13:19:47
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/
Postat av: tessan

Stackars Ozzy..

Hittade en jätte bra sida med info. http://www.hundportalen.se/ravskabb.asp

2009-01-16 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0