1 Januari 2009

Jaha då va det ett nytt år :)

Igår va väldigt trevligt. Vi åkte från Rottne vid halv sex in till stan och hämtade Anton. Sen åkte vi vidare ut till Jens & Sara. Där va Anna, Elin, Robban & Maja. Sen vid halv åtta blev det in till statoil och äta. Sen vidare ut till kårestad. Där ute va det lite folk men inte så jätte mycket. Dom flesta kom mellan tio oh elva. Kvällens höjdpunkt va ändå Stenemo. Ronny, Antom & Simon livade också upp stämmningen lie. Allt gick jätte bra med Leo. Han satt där med sina hörlurar och "pratade" med alla. Vid tolv blev det att skjuta raketer. Synd bara att man va mitt ute i skogen det va typ inga andra som sköt. Och vi hade inte så mycket. Men men det gick bra ändå. Vida kvart över tolv klädde vi på Leo och åkte hem. I Rottne sköt dom fortfarande raketer när vi kom hem.

Leo väckte oss vid nio idag. Så vi fick sovmorgon i alla fall :) Skönt! Fredrik och Ozzy åkte för en liten stund sen. Do ska utoch jaga med Jimmy Jag funderar på omman skule gå till omersberga sen. om jag orkar, det är rätt lång. Typ 1 mil. Vi får se.

Kanske skriver mer ikväll.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst kan du få det! skriver upp receptet i ett inlägg i min blogg, annars blir det så långt här =)

2009-01-01 @ 12:10:22
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0