Statistik

Lite tråkigt att besökarna gått från 200-250 till att bli runt 20.. Men men. Ska ta bort lösen om ca 2 veckor så får vi se om alla kan sköta sig. Annars blir det lösen igen.

Har hunnit med rätt mycket på två timmar: Leo har ätit mellanmål, jag ätit frukost. dammat och plockat undan i köket, torkat av skåp, spis och bänkar i köket, plockat undan i resten av lägenheten och dammsugit. Så duktig är jag =) Lite svårt att dammsuga bara när det är en lite unge som kryper efter och ska vara runt fötterna hela tiden. Tillslut tröttnade jag så jag satte honom i sin säng. Och han la sig så snällt och somnade =)

Nu ska jag städa färdigt det lilla som är. Mia kommer vid halv två ungefär. Så då ska vi fika och prata lite!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0