Denna gång lollo

Ja du lilla vän med ip-nummer 90.230.206.76  Malin/Erika/Lollo. Du är ju feg som inte ens kan stå för vem du är!
Och för den delen ja jag skriver själv elakt men jag skriver ju inte det diekt till personen. Det du gör är ett slags personangrepp. Så snacka lite till så anmäler jag dig hos polisen istället. Man kan tycka vad man vill men då nämer man heller inga namn. Och det har jag inte gjort för tycker inte jag behöver skriva ut det på bloggen. Personen det handlar om vet redan vad jag tycker.

Men nu ska dom spärra ditt ip-nummer så jag slipper dig.

Från och med ikväll kommer jag sätta lösen på bloggen. skicka er mailadress om ni vill ha det.

Jag kommer skicka lösen till Wictoria, Linda H, Jannica, Sanna och mamma. För dom mailadresserna har jag redan. Någon annan som vill ha lösen får som sagt skicka iväg er mailadress!

Tråkigt att man måste sätta lösen på bloggen för alla patetiska jävla snokande snorungar som inte ha något liv.

Kommentarer
Postat av: Mia

skicka gärna lösenord till mig också =)

antingen till min blogg eller mailen



mia[email protected]

2009-02-17 @ 12:08:10
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej. JAg följer din blogg. Och vill Gärna fortsätt Millsen[email protected]

2009-02-17 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0