åhhhh....

I och med att Sanna inte kan behålla några inlägg jag skriver får jag väl skriva här då.

Det är ju så jävla synd om henne hela tiden. Att alla snackar om henne är ju inte så konstigt.. Hon har ju själv satt sig i den sits hon sitter i. Nej jag hatar inte min syster. Jag älskar henne mest av allt. Men är trött på att få komma i sista hand. Mamma hade inte tyckt om att jag varit 16 och hållt på med en som är 33. Jag fick inte tatuera mig innan jag fyllde 18. Men det får Sanna. Jag fick inte festa varenda helg, men det får Sanna. Jag fick inte nya telefoner och kameror. Men det får Sanna. Mamma och dom betalar häst(1600kr i månaden) och grejer till henne. Sanna jag tror inte du fattar hur mycket pengar dom spenderar på dig varenda månad! Men vi då? Är vi inte värda något? Inte direkt första gången jag känner det så här..

Sanna du måste väl ändå förstå att vi skäms över dig när våra kompisar kommer och säger att du skickar mess till dom där du mer eller mindre flörtar med dom. Eller att du sitter och visar dig i webcam. Fattar du inte att jag och Fredrik skäms. Fan skit pinsamt att behöva prata med dom igen.. Vi skäms nog mer än du gör. Du behöver ju inte hålla på med våra kompisar i alla fall. Håll dig till töntarna i Vislanda så slipper vi skämmas.

Är så trött på att känna mig väderlös. Skiter i allt. Jag orkar inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0