8 Februari 2009

Idag har jag varit i Omersberga hela dagen och sytt mina gardiner. Dom i köket och sovrummet är färdiga. Bara tv-rummet kvar.

Tittade på melodifestivalen igår.. Men fattar fan inte hur svenska folket röstar.. Alcazar och scotts va helt okej. Men Caroline Af Ugglas. En jävla psykopat som står på scen och gör konstiga rörelser? Inte fan kan hon sjunga heller. Och absolut ingen bra låt. Henne kan vi verkligen inte skicka till Ryssland. Då får fan Sverige skämmas. Hon skulle verkligen behöva lite hjälp. Typ en dusch! Nog om det äcklet.. Själv höll jag på Nina. Men hon kom tyvärr inte vidare. Höll även på Alcazar och Marie. Tyvärr så gick ju inte Marie vidare.. Nästa helg är det dags för Måns =) Han cara mia va ju bara för bra. Hoppas denna låt är lika bra..

Idag firar jag och Fredrik 20 månader tillsammans. Så vi ska mysa med lite glass och en film snart.

Om 5 dagar blir Leo 8 månader. Gud va tiden går..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0